Organizowanie imprez firmowych może być ekscytujące i interesujące, ale jednocześnie stresujące i denerwujące. Jest to szczególnie prawdziwe, gdy menedżerowie wydarzeń firmowych stają przed dylematem w zrównoważeniu potrzeby stworzenia przyjemnego i korzystnego wydarzenia, a jednocześnie powierza się odpowiedzialność za stworzenie dla niego rozgłosu.
Niemniej jednak, jeśli zastosuje się właściwe podejście, tworzenie reklamy wydarzeń firmowych stanie się łatwiejszym zadaniem do zarządzania. Poniższe wskazówki zapewnią Ci wgląd w niektóre z najlepszych praktyk stosowanych w tworzeniu reklamy imprez firmowych.
Zawsze dobrze jest pracować w zespole, a zadanie tworzenia reklamy przekazać konkretnemu członkowi zespołu. W ten sposób nie zostaniesz wciągnięty w pracę nóg, ale raczej będziesz zaangażowany z perspektywy menedżera wydarzeń. Twoim obowiązkiem jest zatem podejmowanie decyzji i prowadzenie innych w wykonywaniu zadań za Ciebie. Wybór właściwej osoby do delegowania tego zadania jest również ważnym czynnikiem sukcesu Twojego wydarzenia. Niezbędne jest, aby ta osoba posiadała niezbędne kontakty z firmami medialnymi, takimi jak stacje telewizyjne i gazety, jeszcze przed rozpoczęciem imprezy.
Używaj krótkich tekstów do reklam. Dobra edycja i dobre pisanie idą w parze, aby wywrzeć wpływ na Twoje artykuły reklamowe. Również grube pakiety informacyjne nie wchodzą w rachubę, chyba że odbiorca wyraźnie tego zażąda.
Staraj się nie używać copywritingu, który może być odrobinę zbyt kreatywny lub kwiecisty. Twoi widzowie nie mają czasu na próbowanie zrozumienia Twojego przekazu, a najlepiej, jeśli wyślesz im coś bezpośredniego i zwięzłego.
Zawsze trzymaj się prawdy, gdy odpowiadasz na pytania mediów lub organizujesz konferencję prasową.